De huisshow van ATAG, het oer-Hollandse merk voor hoogwaardige keukenapparatuur, trekt jaarlijks zo’n 2000 professionals, uiteenlopend van keukenverkopers en -fabrikanten tot besluitvormers van woningcorporaties en zorginstellingen.
ATAG wil de bezoekers van de huisshow ieder jaar weer verrassen met de noviteiten van het keukenapparatuur. Om dit te realiseren hebben zij ons gevraagd een opvallend thema te ontwikkelen voor dit evenement. Het thema en de bijpassende huisstijl moeten aansprekend en uitnodigend zijn om zo jaarlijks veel bezoekers te kunnen verwachten die ondergedompeld worden in de wereld van ATAG en haar merken Pelgrim en Etna.
Op basis van drie steekwoorden vanuit de directie creĆ«erden we het concept ‘Festival Cuisine’. Hierin pakten we grandioos uit met een mooi aangeklede showroom in festivalstijl, toegangstickets voor bezoekers, foodtrucks, muziek en een heus reuzenrad! We verzorgden hiervoor alle onderdelen: van de huisstijl tot de uitnodigingen en van de belettering tot de give-aways.
Festival Cuisine heeft zich ontwikkeld tot een succesvolle Huisshow waarin ATAG veel van haar klanten heeft mogen ontvangen en verrassen met een uniek event met kleurrijke huisstijl!
Like to hear from you!
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van onze laatste updates en nieuwtjes!Contact
Benieuwd hoe we samen jouw merk, bedrijf of organisatie nog sterker kunnen maken?