Woningbezitters zien vaak op tegen het enorme uitzoekwerk dat het verduurzamen van een woning met zich meebrengt. Het compleet nieuwe bedrijf Aviri wil deze drempel voor particulieren verlagen. Aviri heeft alles specialismen onder één dak, verwoord technische kennis in begrijpelijke taal én verduurzaamt je hele woning in een week!
Als nieuwe speler moet Aviri met een passende merknaam, positionering, identiteit en huisstijl in de markt worden gezet. Een bedrijfs dna die de pijlers gemak, totaalleverancier en snelheid goed weet te omvatten.
Ons werk begon met het ontwikkelen van de merknaam waar Aviri uit is gekomen. Deze merknaam is een verbastering van twee zaken: de A van ‘label A’, het meest zuinige energielabel en viri van het Latijnse Viridi, wat staat voor groen en dus duurzaamheid. Daarnaast hebben we een frisse en aansprekende huisstijl ontwikkeld met een opvallende kleurstelling. Deze nieuwe huisstijl hebben we doorgevoerd in een volledig nieuwe website en verschillende communicatiemiddelen.
Dit mooie project heeft geleid tot een succesvolle introductie van een nieuw bedrijf met een unieke merknaam, duidelijke website en onderscheidende huisstijl en identiteit.
Like to hear from you!
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van onze laatste updates en nieuwtjes!Contact
Benieuwd hoe we samen jouw merk, bedrijf of organisatie nog sterker kunnen maken?