Een naam, logo, huisstijl en positionering voor een compleet nieuw bedrijf in de uitzendbranche. Dat Werkt is de naam die Tundra bedacht en die breed toepasbaar is in alle communicatie uitingen: Dat Werkt goed!
Vanuit een naam ontwikkel traject met diverse voorstellen werd de naam Dat Werkt gekozen. Daarbij is een fris logo, een moderne huisstijl en een onderscheidende positionering ontwikkeld die perfect aansluit bij de kernwaarden van het bedrijf.
Dat Werkt richt zich op verschillende sectoren, waaronder office, productie en logistiek. De focus ligt op vakgebieden waar veel vraag is naar gespecialiseerde arbeidskrachten. Bij Dat Werkt staat de kandidaat centraal met nadruk op snelheid en direct contact.
Met hun persoonlijke aanpak valt Dat Werkt op in de markt. Hun frisse aanpak, gecombineerd met een moderne uitstraling, zorgt ervoor dat ze zich onderscheiden van traditionele spelers in de sector.
Like to hear from you!
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van onze laatste updates en nieuwtjes!Contact
Benieuwd hoe we samen jouw merk, bedrijf of organisatie nog sterker kunnen maken?