Een nieuwe naam, logo, huisstijl en positionering voor een compleet nieuw bedrijf in de uitzendbranche. Dat Werkt is de naam van het nieuwe bedrijf van twee enthousiaste ondernemers die het verschil maken in de uitzendbranche.

Vanuit een brainstormsessie werd na een zorgvuldige overweging de naam Dat Werkt gekozen. Daarbij is een fris logo, een moderne huisstijl en een onderscheidende positionering ontwikkeld die perfect aansluit bij de kernwaarden van het bedrijf.

Dat Werkt richt zich op verschillende sectoren, waaronder techniek, productie en logistiek. De focus ligt op vakgebieden waar veel vraag is naar gespecialiseerde arbeidskrachten. Bij Dat Werkt staat de kandidaat centraal met nadruk op snelheid en direct contact.

Met hun persoonlijke aanpak valt Dat Werkt op in de markt. Hun frisse aanpak, gecombineerd met een moderne uitstraling, zorgt ervoor dat ze zich onderscheiden van traditionele spelers in de sector.

Meer van ons werk zien?

Like to hear from you!

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze laatste updates en nieuwtjes!
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Benieuwd hoe we samen jouw merk, bedrijf of organisatie nog sterker kunnen maken?
Stuur een mail naar hallo@tundra.nl
Of bel ons 0416 355 229