Iedereen onbezorgd op de weg

JDA is een grote professionele speler voor het leveren van verkeersregelaars. Zij zijn het visitekaartjes van vele evenementen, pretparken en bedrijven in de omgeving. Met de gezonde groei die JDA doormaakt moest ook de huisstijl en bedrijfsidentiteit meegroeien met het bedrijf.

JDA klopte bij ons aan voor een nieuwe website met passend webdesign. Het verhaal van JDA moest beter verteld worden, de diensten moesten goed zichtbaar zijn én de professionele organisatie die achter het bedrijf zit moest op de website worden weergegeven. Als totaalaanbieder adviseerden wij om ook het bedrijfslogo en de huisstijl mee te nemen in de professioneringsslag.

Enthousiast gingen wij aan de slag met een logo en huisstijl die past bij de bedrijfsidentiteit en de branche. Dit hebben we gedaan door signalering, kleuren en vormen te gebruiken die symbool staan voor verkeer en veiligheid. Bij JDA draait alles om de medewerkers, zij zijn immers het gezicht van het bedrijf en de helden op de weg! We hebben deze bedrijfsidentiteit met fotografie tot uiting gebracht. Eigen medewerkers zijn in hun zelfverzekerde houding vastgelegd en in in beeld versmolten met de situatie waarin zij werkzaam zijn.

Opvallen in de openbare ruimte: de nieuwe huisstijl van JDA sluit naadloos aan op de praktijk. Een bedrijfslogo en huisstijl die past bij wie ze zijn!

Meer van ons werk zien?

Like to hear from you!

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze laatste updates en nieuwtjes!
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Benieuwd hoe we samen jouw merk, bedrijf of organisatie nog sterker kunnen maken?
Stuur een mail naar hallo@tundra.nl
Of bel ons 0416 355 229