Powercast is gespecialiseerd in bijzondere oplossingen voor ondergrondse infra voor de openbare ruimte. Zo hebben zij onder andere de trekput op de Nederlandse markt gebracht. Een slimme oplossing waarmee je vanaf straatniveau toegang hebt tot kabels en leidingen onder de grond zonder te hoeven graven.
Powercast wilde haar losse merken samensmelten tot een geheel nieuwe, sterke en eenduidige uitstraling die voor merkherkenbaarheid zou zorgen. En daarnaast moesten de slimme oplossingen natuurlijk vermarkt worden!
De rebranding van het merk PowerCast begon met een restyling van het bedrijfslogo, kleurenpalet, lettertype en huisstijl. Vervolgens ontwikkelden we de nieuwsbrief, een brochurelijn en kreeg elke productlijn productleaflets in een herkenbare huisstijl.
Powercast is een bedrijf dat met hun innovatieve producten op moet vallen in een doorgaans behoudende branche. Daarom mogen wij regelmatig prikkelende en onderscheidende reclame campagnes voor ze realiseren. Zo ontwikkelde we een beursstand met burlesque thema voor op de infrabeurs. Het thema met de slogan ‘Wat je niet kunt zien maakt nieuwsgierig’ is een knipoog naar de trekput die toegang geeft tot het ondergrondse distributienetwerk.
De herkenbare huisstijl in combinatie met opvallende uitingen zijn een groot succes! De slimme oplossingen van Powercast winnen steeds meer terrein in Nederland en de innovatieve producten worden in grote aantallen verkocht.
Like to hear from you!
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van onze laatste updates en nieuwtjes!Contact
Benieuwd hoe we samen jouw merk, bedrijf of organisatie nog sterker kunnen maken?