Qdossier verzorgt document, dossier- en datamanagement voor farmaceutische bedrijven. Met deze software kunnen gebruikers bewijzen van kwaliteit, veiligheid en werkzaamheid van geneesmiddelen op een efficiënte manier vastleggen en uitwisselen.
Om deze markt op een nieuwe wijze te kunnen benaderen, vroeg Qdossier ons voor de rebranding van het bedrijf. Qdossier heeft namelijk drie onderliggende merken wat het uitdagend maakte om de eenheid te bewaren.
Na een uitgebreide analyse en het vaststellen van de doelstellingen en doelgroep brachten wij het bedrijfs dna in beeld en schaalden we het dna terug naar de essentie. We legden de ontologische manier van werken, waarbij alles met elkaar in verbinding staat, vast in beeld en maakte de uitstraling van Qdossier menselijker. Hieruit vloeide een passend bedrijfslogo en een moderne huisstijl.
De nieuwe huisstijl voerden we door in alle huisstijlmiddelen zoals visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, powerpoint template en een beurswand. Om het totaal compleet te maken creëerden we ook een webdesign voor de nieuwe website.
Qdossier heeft zich door middel van de rebranding sterk kunnen positioneren, met een herkenbare bedrijfsidentiteit die past bij het wetenschappelijk en internationale high-end karakter!
Like to hear from you!
Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van onze laatste updates en nieuwtjes!Contact
Benieuwd hoe we samen jouw merk, bedrijf of organisatie nog sterker kunnen maken?