Als je al anderhalve eeuw kaarsen maakt kun je kiezen voor de makkelijke weg: gewoon doorgaan met wat je altijd al deed. Maar je kunt je kennis en ervaring óók inzetten om te innoveren, en dat is precies wat kaarsenmerk VNK deed. Aan ons de schone taak om deze liefde voor vernieuwing eruit te laten springen in de merkuitstraling. We ontwikkelden allereerst een strategisch plan voor de herpositionering en branding van het merk. De volgende stap was een gloednieuwe naam – Wackx – en een fris en modern logo dat verwijst naar het roemrijke verleden van VNK. En ook over de inhoud dachten we mee: op basis van trendonderzoek ontwikkelden we vier collecties, die we ook verder uitwerkten. Van huisstijl tot verpakkingen, van catalogus tot beurspresentatie en van styling en fotografie tot website: dankzij Janssen.nl is Wackx helemaal klaar voor de toekomst!

Meer van ons werk zien?

Like to hear from you!

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze laatste updates en nieuwtjes!
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Benieuwd hoe we samen jouw merk, bedrijf of organisatie nog sterker kunnen maken?
Stuur een mail naar hallo@tundra.nl
Of bel ons 0416 355 229